Juldagen

Heej! :)

Denna dag har det inte hänt så mkt, varit en rätt slö dag :)
Gick upp typ vid elva o åt fruktost, sen skrev jag i min dagbok och lyssnade på lifehouse :)
Sen tog jag mig o sprang en runda som jag inte gjort på jag vet när och det var ganska jobbigt! Men nu känner man sig inte så seg längre och det är skönt det :)
Färgade håret också innan så man inte ser min utväxt ;) Det blev ganska bra..


Dagens outfit


Kan ju passa på o lägga upp dagens outfit också när jag har en så fin tröja på mig hihi :)

Tights - smartgirl.se
Shorts - smartgirl.se
Svart linne
Eric Saade t-shirt - Växjö grand samarkand


Kan ju lägga upp vad jag fick i julklapp också :) Fiina saker :)



- 3 skivor med lifehouse <3
- kalender för 2012 med kändisar <3
- tavelhylla med ljuslyktor av bästa sara =) <3
- en sak man sätter i örat när man ringer av david =)<3
- hihi o de i brevet får ni se en annan dag ;) <3

Allt finns inte med på bilden men har fått eric saade biljett till pop explosion oxå hihi =)


Skulle egentligen till Martin idag men det blev visst inte så ska dit imorn ist ;)
Nu lyssnar jag på lifehouse och sitter här, får se vad som händer sen =)

 Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0