Tråkig Söndag

Igår så var man som sagt på kattutställning och på  alla kattutställningar så är de alltid massa olika bord med smycken, kattleksaker, försäkrings grejer ja de mesta helt enkelt. Så jag tog och köpte mig ett Halsband igår.



Så här ser det ut är riktigt nöjd hihi.

Igår innan man gick och la sig så kollade man på två filmer. först såg vi på Extreme Movie den var helt sjuk haha. Efter de så kollade man på Stomp the Yard: Homecoming och den var sjukt bra :)

Idag så vaknade man upp runt 11 tiden för då kom visst min bror ner till min syrra. Hon hade lovat att passa hans dotter.
Sedan nu så har man kommit hem och jag hade tänkt att städa men jag kommer bara inte så långt ännu haha.
ska äta snart med haha.



 Detta får avsluta för just nu hihi

 Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0