åker om 15 timmar :)

Idag så har jag inte gjort så himla mycket mer än att jag gick upp vid 9. Åt lite frukost, åkte upp till samhället köpte Handsprit, frukostmaten man ska ha med sig, ibumetin och alverdon sånt som man alltid behöver som sagt :). Sedan när vi ändå var framme i samhället så gick jag o mamma in på Skocompaniet här hemma och köpte var sitt par med skor :) de blev ett par rosa tygskor till mig och ett par ruttiga till mamma :).

Kommer nu en bild på mina nya skor som man både har haft under sommaren och som jag köpte idag :). Så de rosa köpte jag idag för 150 :- på rea , de vita sandalerna köpte jag på skopunkten i slutet av Juni för 125:- på rea lika så de svarta är köpta i slutet av Juni på skopunkten för 99:- på rea.



När jag kom hem där runt 12 tiden så tog jag mig lite sallad till lunch och sedan var de bara att gå upp packa de som går att packa klart idag. Så nu är de iallafall 2 väskor klara med packning :). Har en väska som jag ska ha i bussen, så den ska de i lite frukost och alla sakerna som man behöver imorgon :).

Så just nu ser de ut så här i hallen när man tagit ner alla väskor :D



Ser väldigt bra ut ändå hahaha :D.
Ja man får se vad denna dagen ger ut nu de sista timmarna :). Ska iallafall Duscha igen ikväll :).

Har kanske glömt att säga kommer inte ihåg riktigt men man har ju hjälpt syrran med att bygga kattgård och här kommer en bild inne ifrån den färdiga kattgården


En riktigt glad katt de där hihi :D.

Nä nu ska jag ut i de härliga 25+ graderna hihi
Kramar // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0