Måndag

HEjhej

Snart har man träning :) har haft skola idag med :) har varit en skrattig dag som de alltid är runt tjejerna i LIA09 haha :)
I helgen så hade man först barnkalas för brorsdottern som blev 1 år i fredags :) så då blev de lite firande där. i Lördags så färgade äldsta syrran håret + min systerdotter fick slingor :). sedan åkte de hem och jag åkte till syrran :). Underkvällen så gjorde vi inte så mycket kollade på 2 dansfilmer :) på Söndagen så blev de Sola hihi fick till och med färg helt otroligt hehe :) så nu ska jag ta nytta av solen i år och försöka bli brun hihi :)

lite naturbilder + barnkalas kort :)



Hon fick ett prinsses tält :) så nu är de inret med kuddar och filtar hihi :)



Nä tårtan var inte så god tyckte hon. DE var ju grädde i haha :P



KalleKanin tårtan :) de var tårtbotten, vaniljkräm,mellanbotten, blåbärsgrädde och överdelen av bottern och så var de marsipan hehe :) riktigt god tycker jag:) för jag var tvungen att ändra pga allergi :)



en stenhög jag hittade i gräsmattan hihi ;P

Detta får bli sista bilden :) var också ett kort jag har tagit ute :) hihi

 Så många KRAMAR som de bara går att ge // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0