E.M.D i borås den 17:e april!

Heej! Va ett tag sen både jag o Sara skrev här :P men jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder från den underbara söndagen :)
det kanske inte är så jättebra bilder :P


E.M.D. :)


Påväg till Borås, sitter o väntar på tåget i gnosjö


En lång väntan var de



Detta skulle jag ha med mig, för var ju streetteam :)

Jag kom fram med tåget i Borås vid tre ca ;) Jag skulle möta upp jonna vid 4 ca ;) Hade aldrig träffat henne så va lite nervös :P vi hade bara sms:at lite ;) så det var  verkligen tur att vi tog kontkt! Hade verkligen aldrig hittat annars! Men det var verkligen tur! Vi kom väl vid halv 5 ca :) vi hittade de! Vi var så glada haha :P Konserten började vid halv 8 men vi skulle vara där så tidigt för att vi skulle få se soundcheckingen och få träffa de efteråt. Men det skulle bli efter konserten ist.. Det kom en liten minibuss och där inne var EMD :) Det var redan många där och de var helt bara ååå vill bara säga hej, vi vill bara se de! Jag o Jonna vi stod lite längre ifrån :P hehe kändes ju dumt o vara så påflugen på de :)
Vi fick följa med in bakom scenen och se soundcheckingen :) Sen fick vi gå ut o vänta jättelänge! Sen när man fick komma in så fick vi vänta på att sätta oss för vi hade ingen biljett utan de streetpasset ;) Så vi satte oss på golvet som ni ser här nere ;) Tog kort på pubilken för att testa kamerorna :) Vi åt lite macka o risifrutti sålänge :) Innan vi kom in så mötte vi hennes kompis hon tog med ;) hehe när vi gick in så frågade de var min kompis va hehe o jag bara jag har ingen kompis hhaha XD det lät nog lite kul :P


Här är en liten del av publiken i åhaga borås.


hehe ja som sagt vi testade kamerorna hehe xD

När vi skulle sätta oss så blev det väldigt långt bak, det var lite dumt för våra kameror var inte så bra.. men vi såg ändå rätt så bra :) Konserten höll väl på ca 1½ timme :)
Vi hoppade och klappade till många låtar! Det var verkligen sååå himla bra! Jag SKA verkligen se de igen hiih har bara sett de 4 gånger :) o Danny 5 :P

Lite bilder (inte så bra) på konserten.






hehe våra kameror var inte så jättebra.. inte i de ljuset som va där inne!

Efter konserten då så skulle vi få träffa de :) Han sa att det kan ta en stund, men han verkade ju glömma av oss! Vi stod där i ca 3 kvart nästan! :O Tillsist så sprang vi in, men danny hade redan åkt :'( så vi träffade bara erik o mattias, men fick ju träffa de iaf :) Vi sa att vi var streetteam och erik pratade med oss hiih :) Han brydde ju sig verkligen, han frågade vilken linje o sånt vi gick :) Sen tog vi kort med han :)
Efter en stund pratade vi med Mattias med :) Men han var inte lika pratglad ;P Tog kort med han också :)


Jag o Erik :)


Jonna o Erik :)


Jag o Mattias :)


Jonna o Mattias :)

Tyvärr så var inte Danny där, men vi ska jaga han i sommar hahaha! :)
Det var verkligen en oförglömlig dag :) Redan en vecka sen!! :O
Men det var iaf kuul :)


Sitter o väntar på Bussen som skulle komma, men den kom aldrig :'( Så satt där i 20 min efte den skulle komma.. Såg en buss som hade de numret jag skulle med men tänkte inte mer på de för det stod svenlljunga på.. Så jag gick o kollade o det stod att den stannade exakt samma tid som den jag skulle me :/ lite segt eller?
Så jag ringde mamma, mamma, Sara och hennes syster hämtade mig, det kom ca 1½ timme senare! Höll verkligen på att frysa ihjäl!! men sms:ade med Jonna o Sara så tiden gick faktiskt rätt fort ändå :)

Men det var en kulig dag iaf :D!
Ville bara dela med mig av denna dagen :)

 Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0